Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη σφαιρική επισκόπηση της έννοιας και πρακτικής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας από Έλληνες συγγραφείς. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ουσιαστικά μια νέα και ιδιαίτερα επίκαιρη πρόταση αλλαγής της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης, η οποία μπορεί να βελ...
Bewaard in:
Andere auteurs: | Παντελιάδου, Σουζάνα (Redacteur), Φιλιππάτου, Διαμάντω (Redacteur) |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013
|
Reeks: | Εκπαίδευση και αναπηρία
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
door: Tomlinson, Carol Ann
Gepubliceerd in: (2015) -
Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
door: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
Gepubliceerd in: (2001) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
door: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Gepubliceerd in: (1959) -
Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης
Gepubliceerd in: (1985) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : για εκπαιδευτικούς και γονείς : πρακτικές λύσεις, αποτελεσματική αντιμετώπιση /
door: Κανελλοπούλου, Αφεντία
Gepubliceerd in: (2001)