Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη σφαιρική επισκόπηση της έννοιας και πρακτικής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας από Έλληνες συγγραφείς. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ουσιαστικά μια νέα και ιδιαίτερα επίκαιρη πρόταση αλλαγής της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης, η οποία μπορεί να βελ...
保存先:
その他の著者: | Παντελιάδου, Σουζάνα (編集者), Φιλιππάτου, Διαμάντω (編集者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013
|
シリーズ: | Εκπαίδευση και αναπηρία
|
主題: |
類似資料
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
著者:: Tomlinson, Carol Ann
出版事項: (2015) -
Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
著者:: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
出版事項: (2001) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
著者:: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
出版事項: (1959) -
Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης
出版事項: (1985) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : για εκπαιδευτικούς και γονείς : πρακτικές λύσεις, αποτελεσματική αντιμετώπιση /
著者:: Κανελλοπούλου, Αφεντία
出版事項: (2001)