Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη σφαιρική επισκόπηση της έννοιας και πρακτικής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας από Έλληνες συγγραφείς. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ουσιαστικά μια νέα και ιδιαίτερα επίκαιρη πρόταση αλλαγής της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης, η οποία μπορεί να βελ...
Salvato in:
Altri autori: | Παντελιάδου, Σουζάνα (Redattore), Φιλιππάτου, Διαμάντω (Redattore) |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013
|
Serie: | Εκπαίδευση και αναπηρία
|
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
di: Tomlinson, Carol Ann
Pubblicazione: (2015) -
Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
di: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
Pubblicazione: (2001) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
di: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Pubblicazione: (1959) -
Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης
Pubblicazione: (1985) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : για εκπαιδευτικούς και γονείς : πρακτικές λύσεις, αποτελεσματική αντιμετώπιση /
di: Κανελλοπούλου, Αφεντία
Pubblicazione: (2001)