Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη σφαιρική επισκόπηση της έννοιας και πρακτικής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας από Έλληνες συγγραφείς. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ουσιαστικά μια νέα και ιδιαίτερα επίκαιρη πρόταση αλλαγής της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης, η οποία μπορεί να βελ...
Enregistré dans:
Autres auteurs: | Παντελιάδου, Σουζάνα (Éditeur intellectuel), Φιλιππάτου, Διαμάντω (Éditeur intellectuel) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013
|
Collection: | Εκπαίδευση και αναπηρία
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
par: Tomlinson, Carol Ann
Publié: (2015) -
Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
par: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
Publié: (2001) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
par: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Publié: (1959) -
Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης
Publié: (1985) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : για εκπαιδευτικούς και γονείς : πρακτικές λύσεις, αποτελεσματική αντιμετώπιση /
par: Κανελλοπούλου, Αφεντία
Publié: (2001)