Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη σφαιρική επισκόπηση της έννοιας και πρακτικής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας από Έλληνες συγγραφείς. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ουσιαστικά μια νέα και ιδιαίτερα επίκαιρη πρόταση αλλαγής της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης, η οποία μπορεί να βελ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Παντελιάδου, Σουζάνα (Επιμελητής έκδοσης), Φιλιππάτου, Διαμάντω (Επιμελητής έκδοσης) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013
|
Σειρά: | Εκπαίδευση και αναπηρία
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
ανά: Tomlinson, Carol Ann
Έκδοση: (2015) -
Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
ανά: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
Έκδοση: (2001) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
ανά: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Έκδοση: (1959) -
Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης
Έκδοση: (1985) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : για εκπαιδευτικούς και γονείς : πρακτικές λύσεις, αποτελεσματική αντιμετώπιση /
ανά: Κανελλοπούλου, Αφεντία
Έκδοση: (2001)