Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη σφαιρική επισκόπηση της έννοιας και πρακτικής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας από Έλληνες συγγραφείς. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ουσιαστικά μια νέα και ιδιαίτερα επίκαιρη πρόταση αλλαγής της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης, η οποία μπορεί να βελ...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | Παντελιάδου, Σουζάνα (HerausgeberIn), Φιλιππάτου, Διαμάντω (HerausgeberIn) |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013
|
Schriftenreihe: | Εκπαίδευση και αναπηρία
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
von: Tomlinson, Carol Ann
Veröffentlicht: (2015) -
Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
von: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
Veröffentlicht: (2001) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
von: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Veröffentlicht: (1959) -
Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης
Veröffentlicht: (1985) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : για εκπαιδευτικούς και γονείς : πρακτικές λύσεις, αποτελεσματική αντιμετώπιση /
von: Κανελλοπούλου, Αφεντία
Veröffentlicht: (2001)