Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας : το ελληνικό παράδειγμα /
Ο λόγος των ελληνικών μέσων ενημέρωσης, πολλαπλασιασμένος αντίλαλος των διεθνών πρακτορείων ειδήσεων ή αυθεντικό προϊόν της εγχώριας κοινότητας των επαγγελματιών δημοσιογράφων και των συνεργατών αρθρογράφων που εκλαϊκεύουν τον λόγο των επιστημών, της τεχνολογίας και της θεωρητικής κριτικής, αποτελεί...
Сохранить в:
Главный автор: | |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Θεσσαλονίκη :
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη,
2008
|
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
302 ΛΟΓ |
---|---|
Копировать Unknown | Доступно Поместить задолженность |