Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας : το ελληνικό παράδειγμα /
Ο λόγος των ελληνικών μέσων ενημέρωσης, πολλαπλασιασμένος αντίλαλος των διεθνών πρακτορείων ειδήσεων ή αυθεντικό προϊόν της εγχώριας κοινότητας των επαγγελματιών δημοσιογράφων και των συνεργατών αρθρογράφων που εκλαϊκεύουν τον λόγο των επιστημών, της τεχνολογίας και της θεωρητικής κριτικής, αποτελεί...
Sparad:
Huvudupphovsman: | |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Språk: | Greek |
Publicerad: |
Θεσσαλονίκη :
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη,
2008
|
Ämnen: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: |
302 ΛΟΓ |
---|---|
Exemplar Unknown | Tillgänglig Reservera |