Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας : το ελληνικό παράδειγμα /
Ο λόγος των ελληνικών μέσων ενημέρωσης, πολλαπλασιασμένος αντίλαλος των διεθνών πρακτορείων ειδήσεων ή αυθεντικό προϊόν της εγχώριας κοινότητας των επαγγελματιών δημοσιογράφων και των συνεργατών αρθρογράφων που εκλαϊκεύουν τον λόγο των επιστημών, της τεχνολογίας και της θεωρητικής κριτικής, αποτελεί...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Θεσσαλονίκη :
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη,
2008
|
विषय: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
बोधानक: |
302 ΛΟΓ |
---|---|
प्रति Unknown | उपलब्ध होल्ड करें |