Τραπεζικό marketing στην πράξη /

Μάρκετινγκ και Τράπεζες Το μίγμα μάρκετινγκ στις τράπεζες Η επικοινωνία με τους πελάτες Τεχνικές προσωπικών πωλήσεων

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Παυλάκης, Δημήτριος Γ., 1955- (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Πολυοδηγός, 2000
Έκδοση:2η έκδ.
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Λεπτομέρειες τεκμηρίων από ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Ταξιθετικός Αριθμός: 332 ΠΑΥ
Αντίγραφο Unknown Στη βιβλιοθήκη  Κάντε κράτηση