Τραπεζικό marketing στην πράξη /

Μάρκετινγκ και Τράπεζες Το μίγμα μάρκετινγκ στις τράπεζες Η επικοινωνία με τους πελάτες Τεχνικές προσωπικών πωλήσεων

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Παυλάκης, Δημήτριος Γ., 1955- (Autor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Πολυοδηγός, 2000
Edição:2η έκδ.
Assuntos:
LEADER 01338namaa2200265 4500
001 main_24388
003 GR-kkKDBK
005 20191001212523.0
006 a|||||r|||||||||||
008 090209s2000uuuugr#a|||drb||| 000|0 gre d
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 332 
100 1 |4 aut  |a Παυλάκης, Δημήτριος Γ.,  |d 1955-  |9 4169 
245 1 0 |a Τραπεζικό marketing στην πράξη /  |c Δ. Παυλάκης 
250 |a 2η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Πολυοδηγός,  |c 2000 
300 |a 346 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 29 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Μάρκετινγκ και Τράπεζες Το μίγμα μάρκετινγκ στις τράπεζες Η επικοινωνία με τους πελάτες Τεχνικές προσωπικών πωλήσεων 
650 4 |a Τραπεζικό μάρκετινγκ  |9 54913 
700 1 |a Παυλάκης, Δημήτριος Γ.,  |d 1955-  |t Τραπεζικό marketing στην πράξη  |9 94019 
710 2 |4 pbl  |a Πολυοδηγός  |9 27539 
942 |c BK 
999 |c 25278  |d 25278 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 332_000000000000000_ΠΑΥ  |7 0  |9 36533  |a KDBK  |b KDBK  |d 2009-02-09  |e Δωρεά Βιβλιοθήκη ΤΕΙ Κοζάνης  |i 17652008  |l 4  |o 332 ΠΑΥ  |p 17652008  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK