Τραπεζικό marketing /

«Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως στους σπουδαστές του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Είναι γραμμένο για να καλύψει τις ανάγκες του περιγράμματος του μαθήματος "Τραπεζικό Marketing" που διδάσκεται στο Ζ’ εξάμηνο σπουδών. Η ζήτηση και η απορρόφησ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τομάρας, Πέτρος (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : [χ.ό.], 2003
Θέματα:
LEADER 02286namaa2200253 4500
001 main_24371
003 GR-kkKDBK
005 20191016093207.0
006 a|||||r|||||||||||
008 090204s2003uuuugr#af||drb||| 000|0 gre d
999 |c 25259  |d 25259 
020 |a 960-90674-1-7 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 332 
100 1 |4 aut  |a Τομάρας, Πέτρος  |9 4135 
245 1 0 |a Τραπεζικό marketing /  |c Πέτρος Τομάρας 
260 |a Αθήνα :  |b [χ.ό.],  |c 2003 
300 |a 331 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 28 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a «Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως στους σπουδαστές του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Είναι γραμμένο για να καλύψει τις ανάγκες του περιγράμματος του μαθήματος "Τραπεζικό Marketing" που διδάσκεται στο Ζ’ εξάμηνο σπουδών. Η ζήτηση και η απορρόφηση αποφοίτων Marketing από τις τράπεζες συνεχώς αυξάνει. Το βιβλίο αυτό συμβάλλει στην προσπάθεια προετοιμασίας και ενημέρωσης των αυριανών στελεχών των τραπεζών γύρω από τα θέματα του Marketing. Είναι προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα του τραπεζικού τομέα. Η χρήση του βιβλίου δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο μεταξύ των σπουδαστών Marketing αλλά μπορεί να επεκταθεί και σε σπουδαστές και επαγγελματίες άλλων ειδικοτήτων». 
650 4 |a Τραπεζικό μάρκετινγκ  |9 54913 
700 1 |a Τομάρας, Πέτρος  |t Τραπεζικό marketing  |9 94001 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 332_000000000000000_ΤΟΜ  |7 0  |9 36516  |a KDBK  |b KDBK  |d 2009-02-04  |e Δωρεά Βιβλιοθήκη ΤΕΙ Κοζάνης  |i 17662008  |l 5  |o 332 ΤΟΜ  |p 17662008  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK