Πολιτιστική δράση για την κατάκτηση της ελευθερίας /
Η «Πολιτιστική Δράση για την Κατάκτηση της Ελευθερίας» είναι καθαυτή η εκπαιδευτική διαδικασία, και πιο συγκεκριμένα, η διδασκαλία των αναλφάβητων. Σύμφωνα με τον ορισμό αυτής της διαδικασίας από τον συγγραφέα, οι μαθητές αναλαμβάνουν από την αρχή το ρόλο των δημιουργικών υποκειμένων. Η μάθηση δεν ε...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
その他の著者: | |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1977
|
シリーズ: | Σύγχρονη παιδαγωγική βιβλιοθήκη : Εκπαίδευση και κοινωνία ;
2 |
主題: |
要約: | Η «Πολιτιστική Δράση για την Κατάκτηση της Ελευθερίας» είναι καθαυτή η εκπαιδευτική διαδικασία, και πιο συγκεκριμένα, η διδασκαλία των αναλφάβητων. Σύμφωνα με τον ορισμό αυτής της διαδικασίας από τον συγγραφέα, οι μαθητές αναλαμβάνουν από την αρχή το ρόλο των δημιουργικών υποκειμένων. Η μάθηση δεν είναι θέμα αποστήθισης και επανάληψης δεδομένων λέξεων, συλλαβών και φράσεων, αλλά ένας κριτικός διαλογισμός όσον αφορά αυτή καθαυτή τη διαδικασία της ανάγνωσης και της γραφής και την πρωταρχική σημασία της γλώσσας. Σαν ο σημαντικότερος φορέας πολιτιστικής μετάδοσης, η γλώσσα, κι επομένως η μάθηση των βασικών στοιχείων όπως το αλφάβητο, πρέπει να χρησιμοποιηθεί, να αναπτυχθεί και να της δοθεί ένα νόημα από κείνους των οποίων τη θέληση πρέπει να εκφράζει. Ο Πάουλο Φρέιρε προτείνει μια θεώρηση της εκπαίδευσης σαν κάτι θετικό και ριψοκίνδυνο, σαν ένα μέσο για την απελευθέρωση των ανθρώπων και για την ώθησή τους να συμμετάσχουν στην ιστορική διαδικασία. |
---|---|
記述事項: | Τίτλος πρωτοτύπου: Cultural action for freedom |
物理的記述: | 110 σ. ; 21 εκ. |
書誌: | Περιέχει βιβλιογραφία |