Πολιτιστική δράση για την κατάκτηση της ελευθερίας /

Η «Πολιτιστική Δράση για την Κατάκτηση της Ελευθερίας» είναι καθαυτή η εκπαιδευτική διαδικασία, και πιο συγκεκριμένα, η διδασκαλία των αναλφάβητων. Σύμφωνα με τον ορισμό αυτής της διαδικασίας από τον συγγραφέα, οι μαθητές αναλαμβάνουν από την αρχή το ρόλο των δημιουργικών υποκειμένων. Η μάθηση δεν ε...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Freire, Paulo, 1921-1997 (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Τσάμης, Σωτήρης, 1945- (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Αθήνα : Καστανιώτης, 1977
Σειρά:Σύγχρονη παιδαγωγική βιβλιοθήκη : Εκπαίδευση και κοινωνία ; 2
Θέματα:
LEADER 03367namaa2200325 4500
001 main_23728
003 GR-kkKDBK
005 20191001212440.0
006 a|||||r|||||||||||
008 080908s1977uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 |a 374 
100 1 |4 aut  |a Freire, Paulo,  |d 1921-1997  |9 3585 
245 1 0 |a Πολιτιστική δράση για την κατάκτηση της ελευθερίας /  |c Πάουλο Φρεΐρε ; μετάφραση Σωτήρης Τσάμης 
260 |a Αθήνα :  |b Καστανιώτης,  |c 1977 
300 |a 110 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Σύγχρονη παιδαγωγική βιβλιοθήκη : Εκπαίδευση και κοινωνία ;  |v 2 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Cultural action for freedom 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Η «Πολιτιστική Δράση για την Κατάκτηση της Ελευθερίας» είναι καθαυτή η εκπαιδευτική διαδικασία, και πιο συγκεκριμένα, η διδασκαλία των αναλφάβητων. Σύμφωνα με τον ορισμό αυτής της διαδικασίας από τον συγγραφέα, οι μαθητές αναλαμβάνουν από την αρχή το ρόλο των δημιουργικών υποκειμένων. Η μάθηση δεν είναι θέμα αποστήθισης και επανάληψης δεδομένων λέξεων, συλλαβών και φράσεων, αλλά ένας κριτικός διαλογισμός όσον αφορά αυτή καθαυτή τη διαδικασία της ανάγνωσης και της γραφής και την πρωταρχική σημασία της γλώσσας. Σαν ο σημαντικότερος φορέας πολιτιστικής μετάδοσης, η γλώσσα, κι επομένως η μάθηση των βασικών στοιχείων όπως το αλφάβητο, πρέπει να χρησιμοποιηθεί, να αναπτυχθεί και να της δοθεί ένα νόημα από κείνους των οποίων τη θέληση πρέπει να εκφράζει. Ο Πάουλο Φρέιρε προτείνει μια θεώρηση της εκπαίδευσης σαν κάτι θετικό και ριψοκίνδυνο, σαν ένα μέσο για την απελευθέρωση των ανθρώπων και για την ώθησή τους να συμμετάσχουν στην ιστορική διαδικασία. 
650 4 |a Αναλφαβητισμός  |9 63307 
650 4 |a Εκπαίδευση ενηλίκων  |9 65961 
650 4 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης  |x Διδασκαλία  |9 65641 
700 1 |4 trl  |a Τσάμης, Σωτήρης,  |d 1945-  |9 3586 
700 1 |a Freire, Paulo,  |d 1921-1997  |t Πολιτιστική δράση για την κατάκτηση της ελευθερίας  |9 93324 
710 2 |4 pbl  |a Καστανιώτης  |9 26797 
942 |c BK 
999 |c 24546  |d 24546 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 374_000000000000000_FRE  |7 0  |9 35808  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2008-09-08  |e Δωρεά Λούδα Θεοδότα  |i 11882008  |l 3  |o 374 FRE  |p 11882008  |r 2021-06-03  |s 2021-05-10  |w 2019-04-28  |y BK