Χρόνος, κινηματογράφος, μοντάζ : θέση, μετάθεση, σύνθεση : θεωρητική και αισθητική διατριβή κινηματογραφικού λόγου
Η διατριβή μου με τίτλο "Πραγματεία για το Μοντάζ" (που εκδόθηκε με επιχορήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού από την Εταιρία Ελλήνων Σκηνοθετών το 1985), ήταν μια προσπάθεια κατάδειξης της "Τέχνης", της Κινηματογραφικής Τέχνης, δηλαδή του Μοντάζ, μέσα από συμπυκνωμένη γνώση και την...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Αιγόκερως,
1988
|
Σειρά: | Κινηματογράφος
|
Θέματα: |
Πίνακας περιεχομένων:
- Προλεγόμενα Χρόνος-Κινηματογράφος-Μοντάζ (Θέση-Μετάθεση-Σύνθεση) Διαλεκτική αλληλεξάρτηση-συσχετισμοί χρόνου-κινηματογράφου-μοντάζ-χώρου Υλοποίηση και διάπλαση του φιλμικού χωροχρόνου Οι ελλείψεις, μέσον υλοποίησης του χρόνου Υποκειμενικές και αντικειμενικές ελλείψεις που δημιουργεί το μοντάζ Η αφαίρεση μέσα από το μοντάζ και η συμβολή της στην κινηματογραφική συμπύκνωση και λιτότητα Χρόνος και κινηματογραφική διάρκεια Το ηχητικό στοιχείο, σαν μέσον υλοποίησης του χρόνου στον κινηματογράφο Τρόποι και μέσα τεχνητής χρήσης του χρόνου στον κινηματογράφο - σημεία "στίξης" "Μεταφορές" και "παρομοιώσεις". Σχέσεις τους με τον κινηματογράφο και το μοντάζ Το cut και η διαχρονική εξέλιξη και χρήση του Η σύγχρονη αισθητική του κινηματογράφου Η διαρθρωτική ή σπονδυλωτή αφηγηματική δομή του διαλεκτικά παράλληλου μοντάζ-αναφορά στις σχέσεις με το γραπτό λόγο Η λειτουργικότητα των συμβόλων και της "προσωποποίησης" και οι αναγκαιότητες χρήσης τους από τον κινηματογράφο Στοιχεία φιλμογραφικά για τον Τάκη Δαυλόπουλο Σημειώσεις-πληροφορίες για τον Τάκη Δαυλόπουλο