Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /

Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες: Στην πρώτη προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη. Στη δεύτερη, το πρόβλημα της αγωγής και εκπαίδευσης του παιδιού με νοητική υστ...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Σταύρου, Λάμπρος Σ. (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Ανθρωπος, 2002
الموضوعات:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

تفاصيل المقتنيات من ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: 371.9 ΣΤΑ
النسخة Unknown (τ.1) متاح  أحجز النسخة
النسخة Unknown (τ.1) متاح  أحجز النسخة