Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Autor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
Assuntos:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalhes do Exemplar ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: 371 ΠΑΠ
Cópia Unknown Disponível  Localização