Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
נושאים:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

פרטי מלאי ספרים מ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: 371 ΠΑΠ
עותק Unknown זמין  ביצוע הזמנה