Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
Gaiak:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Aleari buruzko argibideak ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: 371 ΠΑΠ
Alea Unknown Eskuragarri  Erreserbatu