Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
Materias:

Ejemplares similares