Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση
Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Παπαναούμ, Ζωή Π. (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Κυριακίδη Αφοι,
1995
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πρακτικός οδηγός της λειτουργίας του μονοτάξιου δημοτικού σχολείου /
ανά: Ανδρεάδης, Δημοσθένης Μ., 1869-1952
Έκδοση: (1929) -
Διευθυντής δημοτικού σχολείου. Οργάνωση και διοίκηση
ανά: Γεωργακόπουλος, Ρήγας Π.
Έκδοση: (2000) -
Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης : θεωρία και πράξη /
ανά: Σαΐτης, Χρίστος Αθ.
Έκδοση: (1992) -
Ηγεσία εκπαιδεύσεως : διευθυντής σχολείου, επιθεωρητής /
ανά: Μωραΐτου-Βάσσου, Ευαγγελία
Έκδοση: (1960) -
Εγχειρίδιον οδηγιών προς χρήσιν των κατά τόπους επιθεωρητικών επιτροπών των δημοτικών σχολείων, ή, Γνωρίσματα της καλής καταστάσεως σχολείου δημοτικού και της προόδου των εν αυτώ φοιτώντων /
ανά: Κοκκώνης, Ιωάννης Π., 1796-1864
Έκδοση: (1861)