Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Autor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
Matèries:

Ítems similars