Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση
Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Παπαναούμ, Ζωή Π. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Θεσσαλονίκη :
Κυριακίδη Αφοι,
1995
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Πρακτικός οδηγός της λειτουργίας του μονοτάξιου δημοτικού σχολείου /
بواسطة: Ανδρεάδης, Δημοσθένης Μ., 1869-1952
منشور في: (1929) -
Διευθυντής δημοτικού σχολείου. Οργάνωση και διοίκηση
بواسطة: Γεωργακόπουλος, Ρήγας Π.
منشور في: (2000) -
Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης : θεωρία και πράξη /
بواسطة: Σαΐτης, Χρίστος Αθ.
منشور في: (1992) -
Ηγεσία εκπαιδεύσεως : διευθυντής σχολείου, επιθεωρητής /
بواسطة: Μωραΐτου-Βάσσου, Ευαγγελία
منشور في: (1960) -
Εγχειρίδιον οδηγιών προς χρήσιν των κατά τόπους επιθεωρητικών επιτροπών των δημοτικών σχολείων, ή, Γνωρίσματα της καλής καταστάσεως σχολείου δημοτικού και της προόδου των εν αυτώ φοιτώντων /
بواسطة: Κοκκώνης, Ιωάννης Π., 1796-1864
منشور في: (1861)