Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
Onderwerpen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Exemplaargegevens van ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Plaatsingsnummer: 371 ΠΑΠ
Kopie Unknown Beschikbaar  Plaats een reservatie