Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Συγγραφέας)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
Fag:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaljer om beholdninger fra ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Klassifikationsnummer: 371 ΠΑΠ
Kopi Unknown Tilgængelig  Reservér”