Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Συγγραφέας)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
主題:
LEADER 01807namaa2200241 4500
001 main_17746
003 GR-kkKDBK
005 20191003120522.0
006 a|||||r|||||||||||
008 041216s1995uuuu###|||| |||||u||||||gre d
999 |c 17903  |d 17903 
020 |a 960-343-306-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371 
100 1 |4 aut  |a Παπαναούμ, Ζωή Π.  |9 39137 
245 1 2 |a Η διεύθυνση σχολείου :  |b θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Κυριακίδη Αφοι,  |c 1995 
300 |a 156 σ. ;  |c 23 εκ. 
520 |a Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόηση και ερμηνεία του ρόλου του διευθυντή σχολείου στην ελληνική πραγματικότητα. 
650 4 |a Σχολεία  |x Διοίκηση και οργάνωση  |9 67759 
700 1 |a Παπαναούμ, Ζωή Π.  |t Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση  |9 86985 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_000000000000000_ΠΑΠ  |7 0  |9 26595  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000199759  |l 16  |m 1  |o 371 ΠΑΠ  |p 0000000199759  |r 2022-04-04  |s 2022-03-02  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ121404]