Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση
Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...
Kaydedildi:
Yazar: | |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Θεσσαλονίκη :
Κυριακίδη Αφοι,
1995
|
Konular: |
Özet: | Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της.
Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόηση και ερμηνεία του ρόλου του διευθυντή σχολείου στην ελληνική πραγματικότητα. |
---|---|
Fiziksel Özellikler: | 156 σ. ; 23 εκ. |
ISBN: | 960-343-306-3 |