Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Συγγραφέας)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
Θέματα:
Descripción
Περίληψη:Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόηση και ερμηνεία του ρόλου του διευθυντή σχολείου στην ελληνική πραγματικότητα.
Descrición Física:156 σ. ; 23 εκ.
ISBN:960-343-306-3