Οι βιβλιοθήκες και ο ρόλος τους
Ποιά είναι η φύση και ο ρόλος του παιδικού βιβλίου; Ποιά είναι η έννοια και ο ρόλος της βιβλιοθήκης; Πως αναπτύσσεται η φιλαγνωσία; Ποιοί πρέπει να είναι οι στόχοι της σχολικής βιβλιοθήκης και της βιβλιοθήκης τάξης; Ποιός είναι ο ρόλος του βιβλιοθηκάριου στη βιβλιοθήκη; Σ'αυτά τα ερωτήματα προσ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Θέματα: |
LEADER | 02156namaa2200277 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_17391 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191002141443.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 040830s2004uuuu###|||| |||||u||||||gre d | ||
999 | |c 17508 |d 17508 | ||
020 | |a 960-7412-89-3 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 020 | |
100 | 1 | |4 aut |a Οικονόμου, Βασίλης Ι. |9 38862 | |
245 | 1 | 3 | |a Οι βιβλιοθήκες και ο ρόλος τους |
260 | |a Αθήνα : |b Ατραπός, |c 2004 | ||
300 | |a 111 σ. : |b εικ. ; |c 21 εκ. | ||
520 | |a Ποιά είναι η φύση και ο ρόλος του παιδικού βιβλίου; Ποιά είναι η έννοια και ο ρόλος της βιβλιοθήκης; Πως αναπτύσσεται η φιλαγνωσία; Ποιοί πρέπει να είναι οι στόχοι της σχολικής βιβλιοθήκης και της βιβλιοθήκης τάξης; Ποιός είναι ο ρόλος του βιβλιοθηκάριου στη βιβλιοθήκη; Σ'αυτά τα ερωτήματα προσπαθεί να δώσει απάντηση η παρούσα εργασία και για το λόγο αυτό αποτελεί πολύτιμο απόκτημα για κάθε γονιό, δάσκαλο, συγγραφέα, βιβλιοθηκάριο. Αποτελεί πολύτιμο βοήθημα για όποιον ενδιαφέρεται να φερει σ'επαφή το παιδί με το παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο. | ||
650 | 4 | |a Κινητές βιβλιοθήκες |9 67130 | |
650 | 4 | |a Παιδιά |x Βιβλία και ανάγνωση |9 68226 | |
650 | 4 | |a Παιδικές βιβλιοθήκες |9 68235 | |
650 | 4 | |a Σχολικές βιβλιοθήκες |9 63053 | |
700 | 1 | |a Οικονόμου, Βασίλης Ι. |t Οι βιβλιοθήκες και ο ρόλος τους |9 86600 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 020_000000000000000_ΟΙΚ |7 0 |9 26079 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 0000000195560 |l 6 |o 020 ΟΙΚ |p 0000000195560 |r 2021-01-05 |s 2020-11-25 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Κ258198] |