Ο διαχρονικός δάσκαλος /

Με μορφή διηγημάτων η συγγραφέας μιλά για όλα όσα μαθαίνουμε στη διάρκεια της ζωής μας. Δίνει στοιχεία από την παιδική μας ηλικία, τότε που η φαντασία, το παιχνίδι και η μεγάλη ευαισθησία είναι γνωρίσματά μας. Περιγράφει, για παράδειγμα, τη χαρά του παιδιού όταν κάνει τα πρώτα βήματά του. Παρομοιάζε...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Λυκιαρδοπούλου, Κλαίρη (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Μέγας Σείριος, 2002006.
Θέματα:
LEADER 04048namaa2200373 4500
001 main_17363
003 GR-kkKDBK
005 20200906103708.0
006 a|||||r|||||||||||
008 040823m20032006gr |||g||||| 000|0 gre d
020 |a 960-7350-20-0  |q τ.1 
020 |a 960-7350-21-9  |q τ.2 
020 |a 960-7350-22-7  |q τ.3 
020 |a 978-960-7350-23-7  |q τ.4 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 101 
100 1 |4 aut  |a Λυκιαρδοπούλου, Κλαίρη  |9 44723 
245 1 2 |a Ο διαχρονικός δάσκαλος /  |c Κλαίρη Λυκιαρδοπούλου. 
260 |a Αθήνα :  |b Μέγας Σείριος,  |c 2002006. 
300 |a 4 τ. ;  |c 21 εκ. 
505 0 |a τ.1: αναζητώντας τη γνώση στις απλές σκέψεις και πράξεις -- τ.2: Μαθητεία στις αιώνιες αλήθειες -- τ.3: Η δύναμη της αγάπης -- τ.4: Ο Κρυμμένος και ο φανερός εαυτός μας 
520 |a Με μορφή διηγημάτων η συγγραφέας μιλά για όλα όσα μαθαίνουμε στη διάρκεια της ζωής μας. Δίνει στοιχεία από την παιδική μας ηλικία, τότε που η φαντασία, το παιχνίδι και η μεγάλη ευαισθησία είναι γνωρίσματά μας. Περιγράφει, για παράδειγμα, τη χαρά του παιδιού όταν κάνει τα πρώτα βήματά του. Παρομοιάζει κατόπιν τη χαρά του με την ελευθερία που νιώθει ο ενήλικας όταν ξεπερνά δύσκολες καταστάσεις. Για την ανάγκη του ανθρώπου να εκφράσει δύναμη και αφοβία η Κλ. Λυκιαρδοπούλου χρησιμοποιεί συγκεκριμένα παραδείγματα. Τα εμπόδια για την έκφραση της θέλησης αυτής είναι πολλά: η αδιαφορία, ο εγωισμός, η ευθυνοφοβία, οι τύψεις λόγω παρελθοντικών λαθών κτλ. Επισημαίνει ότι ακόμα και το λάθος μπορεί να μας διδάξει κάτι σημαντικό, να μας ωθήσει να γνωρίσουμε τις θετικές και τις αρνητικές μας όψεις. Η γνώση αυτή είναι απαραίτητη πριν αποφασίσουμε να εργαστούμε για την εξισορρόπησή τους. Στο βαθμό που επιτυγχάνουμε το στόχο μας, μπορούμε μετά να μεταφέρουμε τις εμπειρίες μας σε άλλους ανθρώπους για να εργαστούν και αυτοί όπως εμείς και να βιώσουν την αρμονία. 
650 4 |a Αυτογνωσία 
650 4 |a Εαυτός (Φιλοσοφία)  |9 66122 
650 4 |a Αγάπη  |9 54429  |x Φιλοσοφία 
650 4 |a Ψυχή  |9 66343  |x Φιλοσοφία 
700 1 |a Λυκιαρδοπούλου, Κλαίρη  |t Ο διαχρονικός δάσκαλος   |9 86570 
710 2 |4 pbl  |9 26366  |a Μέγας Σείριος 
942 |c BK 
999 |c 17477  |d 17477 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |7 0  |9 26036  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2006-11-01  |h τ.1  |i 0000000195331  |l 11  |o 101 ΛΥΚ  |p 0000000195331  |r 2019-05-06  |s 2019-05-04  |w 2019-04-28  |x [ΑΡΕ: Ζ24904]  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 101_000000000000000_ΛΥΚ  |7 0  |9 98040  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2016-04-12  |h τ.2  |i 02252004  |l 0  |o 101 ΛΥΚ  |p 02252004  |r 2020-09-06  |w 2019-04-29  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 101_000000000000000_ΛΥΚ  |7 0  |9 98041  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2006-11-01  |h τ.3  |i 0000000223409  |l 0  |o 101 ΛΥΚ  |p 0000000223409  |r 2020-09-06  |w 2019-04-28  |x [ΑΡΕ: Ζ145405]  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 101_000000000000000_ΛΥΚ  |7 0  |9 98042  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2016-05-09  |h τ.4  |i 13062006  |l 0  |o 101 ΛΥΚ  |p 13062006  |r 2020-09-06  |w 2019-04-29  |y BK