Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους
Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από τ...
Na minha lista:
Autor principal: | Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω (Συγγραφέας) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
1999
|
Colecção: | Σχολική ψυχολογία ;
1 |
Assuntos: |
Registos relacionados
-
Η ψυχολογία της νοημοσύνης
Por: Piaget, Jean, 1896-1980
Publicado em: (1988) -
Ψυχολογικά θέματα παιδιών και εφήβων : 2ο Ετήσιο Διεταιρικό Επιστημονικό Συμπόσιο : πρακτικά /
Publicado em: (1993) -
Κίνηση της πραγματικότητας και ψυχικά φαινόμενα : ύλη και νόηση
Por: Αλεξανδρής, Κώστας Δ.
Publicado em: (1993) -
Πώς σκεπτόμεθα /
Por: Dewey, John, 1859-1952
Publicado em: (1930) -
Ψυχολογικές μελέτες για την αντίληψη και τη σκέψη /
Por: Χουσιάδας, Λάμπρος Βασ., 1925-
Publicado em: (1964)