Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους
Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από τ...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
1999
|
Collection: | Σχολική ψυχολογία ;
1 |
Sujets: |
Documents similaires
-
Η ψυχολογία της νοημοσύνης
par: Piaget, Jean, 1896-1980
Publié: (1988) -
Ψυχολογικά θέματα παιδιών και εφήβων : 2ο Ετήσιο Διεταιρικό Επιστημονικό Συμπόσιο : πρακτικά /
Publié: (1993) -
Κίνηση της πραγματικότητας και ψυχικά φαινόμενα : ύλη και νόηση
par: Αλεξανδρής, Κώστας Δ.
Publié: (1993) -
Πώς σκεπτόμεθα /
par: Dewey, John, 1859-1952
Publié: (1930) -
Ψυχολογικές μελέτες για την αντίληψη και τη σκέψη /
par: Χουσιάδας, Λάμπρος Βασ., 1925-
Publié: (1964)