Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους

Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από τ...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 1999
Colección:Σχολική ψυχολογία ; 1
Materias:

Ejemplares similares