Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους

Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από τ...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω (Autor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 1999
Col·lecció:Σχολική ψυχολογία ; 1
Matèries:

Ítems similars