Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους
Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από τ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
1999
|
سلاسل: | Σχολική ψυχολογία ;
1 |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Η ψυχολογία της νοημοσύνης
بواسطة: Piaget, Jean, 1896-1980
منشور في: (1988) -
Ψυχολογικά θέματα παιδιών και εφήβων : 2ο Ετήσιο Διεταιρικό Επιστημονικό Συμπόσιο : πρακτικά /
منشور في: (1993) -
Κίνηση της πραγματικότητας και ψυχικά φαινόμενα : ύλη και νόηση
بواسطة: Αλεξανδρής, Κώστας Δ.
منشور في: (1993) -
Πώς σκεπτόμεθα /
بواسطة: Dewey, John, 1859-1952
منشور في: (1930) -
Ψυχολογικές μελέτες για την αντίληψη και τη σκέψη /
بواسطة: Χουσιάδας, Λάμπρος Βασ., 1925-
منشور في: (1964)