Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους

Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από τ...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 1999
סדרה:Σχολική ψυχολογία ; 1
נושאים:
תיאור
סיכום:Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από την ελληνική κλίμακα νοημοσύνης WISC-III. Επίσης, εξετάζονται προφίλ των νοητικών ικανοτήτων στο WISC-III παιδιών που ανήκουν σε ειδικούς πληθυσμούς, καθώς και θέματα που αφορούν τη διάγνωση της νοητικής καθυστέρησης και της δυσλεξίας. Τέλος, παρουσιάζεται ένας τρόπους συγγραφής της ψυχολογικής έκθεσης. Το βιβλίο απευθύνεται κατ' αρχήν σε ψυχολόγους που καλούνται να αξιολογήσουν τη νοημοσύνη και να διαγνώσουν γνωστικά και ψυχολογικά προβλήματα παιδιών και εφήβων, καθώς και σε άλλους ειδικούς της ψυχικής υγείας (παιδοψυχιάτρους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοπεδικούς κ.λπ.), οι οποίοι είναι, μεταξύ άλλων, οι αποδέκτες των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης και καλούνται να συνεργαστούν στην αντιμετώπιση των δυσκολιών των παιδιών αυτών.
תאור פריט:Περιέχει βιβλιογραφία
תיאור פיזי:317 σ. : πίν. ; 23 εκ.
ISBN:960-344-852-4