Ανάγνωση και γραφή στην προσχολική εκπαίδευση /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει και αναλύει τον τρόπο με τον οποίο οι παιδαγωγοί της προσχολικής ηλικίας μπορούν να εφαρμόσουν στην τάξη τους ένα πρόγραμμα για την ανάδυση των δεξιοτήτων της ανάγνωσης και της γραφής στα μικρά παιδιά. Το πρόγραμμα αυτό θα βοηθήσει τα παιδιά να κατακτήσουν πολλές από τις α...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τάφα, Ευφημία (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2001.
Θέματα:
LEADER 04321namaa2200325 4500
001 main_16995
003 GR-kkKDBK
005 20191001211629.0
006 a|||||r|||||||||||
008 040608s2001uuuu a|||g|||||u||||0|gre d
020 |a 960-393-529-8 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 372.6 
100 1 |4 aut  |a Τάφα, Ευφημία  |9 38541 
240 1 0 |a Ανάγνωση και γραφή στην προσχολική εκπαίδευση 
245 1 0 |a Ανάγνωση και γραφή στην προσχολική εκπαίδευση /   |c Ευφημία Τάφα 
260 |a Αθήνα :  |b Ελληνικά Γράμματα,  |c 2001. 
300 |a 214 σ. :  |b έγχρ. εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει και αναλύει τον τρόπο με τον οποίο οι παιδαγωγοί της προσχολικής ηλικίας μπορούν να εφαρμόσουν στην τάξη τους ένα πρόγραμμα για την ανάδυση των δεξιοτήτων της ανάγνωσης και της γραφής στα μικρά παιδιά. Το πρόγραμμα αυτό θα βοηθήσει τα παιδιά να κατακτήσουν πολλές από τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τον γραπτό λόγο πριν ακόμη φοιτήσουν στην πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου. Η συγγραφέας, Ευφημία Τάφα, Λέκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης, παρουσιάζει τις σύγχρονες απόψεις για την ανάδυση των δεξιοτήτων της ανάγνωσης και της γραφής στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας και παραθέτει πλήθος γραπτών δειγμάτων των παιδιών και άφθονο φωτογραφικό υλικό από την πρακτική εφαρμογή ενός τέτοιου προγράμματος σε τάξεις της προσχολικής εκπαίδευσης. Επίσης, περιγράφει με απλό και κατανοητό τρόπο ποικίλες δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν για τον σκοπό αυτόν και προτείνει άλλες, στις οποίες ο γραπτός λόγος είναι το κυρίως ζητούμενο. Η εκπόνηση σήμερα νέων προγραμμάτων για την καλλιέργεια του γραπτού λόγου στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας, τη στιγμή που απουσιάζουν από την ελληνική βιβλιογραφία μέθοδοι εφαρμογής τους, αποτελεί επείγουσα εκπαιδευτική ανάγκη, γεγονός που καθιστά αυτό το πόνημα απαραίτητο βοήθημα για τις/τους παιδαγωγούς της προσχολικής ηλικίας.  
650 4 |a Ανάγνωση (Προσχολική)  |9 67780  |2 GR-kkKDBK 
650 4 |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |2 GR-kkKDBK  |9 66211 
650 7 |a Γραφή  |x Σπουδή και διδασκαλία (Προσχολική)  |9 62955 
650 7 |a Ελληνική γλώσσα  |9 62005  |2 GR-kkKDBK  |x Γραφή  |x Σπουδή και διδασκαλία (Προσχολική) 
700 1 |a Τάφα, Ευφημία  |t Ανάγνωση και γραφή στην προσχολική εκπαίδευση  |9 86180 
710 2 |4 pbl  |9 27103  |a Ελληνικά Γράμματα 
942 |c BK 
999 |c 17069  |d 17069 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_600000000000000_ΤΑΦ  |7 0  |9 25525  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2006-11-01  |i 0000000189491  |l 20  |o 372.6 ΤΑΦ  |p 0000000189491  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ44104] 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_600000000000000_ΤΑΦ  |7 0  |9 93600  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-07-23  |e Δωρεά Ελένη Νικολαΐδου  |i 05422019  |l 1  |m 1  |o 372.6 ΤΑΦ  |p 05422019  |r 2020-02-07  |s 2020-01-13  |t αντ.1  |w 2019-07-23  |y BK