Το ολοήμερο νηπιαγωγείο στην Ελλάδα και σε 12 άλλες χώρες /

Το ολοήμερο νηπιαγωγείο αποτελεί πλέον έναν επιτυχημένο θεσμό στη χώρα μας. Το παρόν βιβλίο, ανταποκρινόμενο στη συνεχή διεύρυνση και καθιέρωση του θεσμού αυτού, επιδιώκει να προσφέρει μια πλήρη εικόνα των σημερινών τάσεων και των μελλοντικών προοπτικών του. Πιο συγκεκριμένα, στην αρχή εξετάζεται η...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Ντολιοπούλου, Έλση (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2003
Teme:
LEADER 04032namaa2200289 4500
001 main_16975
003 GR-kkKDBK
005 20191001211627.0
006 a|||||r|||||||||||
008 040604s2003uuuu ||||g|||||u||||||gre d
020 |a 960-406-599-8 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 372 
100 1 |4 aut  |a Ντολιοπούλου, Έλση  |9 38515 
240 1 3 |a Το ολοήμερο νηπιαγωγείο στην Ελλάδα και σε 12 άλλες χώρες  
245 1 3 |a Το ολοήμερο νηπιαγωγείο στην Ελλάδα και σε 12 άλλες χώρες /  |c Έλση Ντολιοπούλου, επιστημονική επιμέλεια.  
260 |a Αθήνα :  |b Ελληνικά Γράμματα,  |c 2003 
300 |a 313 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
520 |a Το ολοήμερο νηπιαγωγείο αποτελεί πλέον έναν επιτυχημένο θεσμό στη χώρα μας. Το παρόν βιβλίο, ανταποκρινόμενο στη συνεχή διεύρυνση και καθιέρωση του θεσμού αυτού, επιδιώκει να προσφέρει μια πλήρη εικόνα των σημερινών τάσεων και των μελλοντικών προοπτικών του. Πιο συγκεκριμένα, στην αρχή εξετάζεται η εξέλιξη του ολοήμερου νηπιαγωγείου στην Ελλάδα καθώς και η λειτουργία του σε τέσσερις Περιφέρειες Σχολικού Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής (41η Έβρου, 16η Θεσσαλονίκης, 20ή Κρήτης και 35η Πέλλας), με έμφαση στα καίρια προβλήματα που ανέκυψαν κατά το πρώτο στάδιο εφαρμογής του και στις παρεμβάσεις που έγιναν για την άμβλυνση ή επίλυσή τους. Στη συνέχεια παρουσιάζεται ο θέσμος του ολοήμερου νηπιαγωγείου σε 12 άλλες χώρες (Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Δανία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισλανδία, Καναδάς, Κορέα, Σουηδία, Τουρκία και Φινλανδία) στο γενικότερο πλαίσιο του εκπαιδευτικού τους συστήματος για την προσχολική ηλικία. Η σφαιρική κάλυψη του θεσμού του ολοήμερου νηπιαγωγείου και η δυνατότητα σύγκρισης της λειτουργίας του σε διάφορες χώρες καθιστούν το παρόν βιβλίο ένα χρήσιμο εγχειρίδιο για φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, νηπιαγωγούς -ιδιαίτερα ολοήμερων νηπιαγωγείων-, σχολικούς συμβούλους αλλά και γονείς, καθώς επίσης για ερευνητές που ενδιαφέρονται για την προσχολική αγωγή και κυρίως για το συγκεκριμένο θεσμό. 
650 4 |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |9 66211 
650 4 |a Νηπιαγωγεία  |9 67298 
700 1 |a Ντολιοπούλου, Έλση  |t Το ολοήμερο νηπιαγωγείο στην Ελλάδα και σε 12 άλλες χώρες  |9 86158 
710 2 |4 pbl  |9 27103  |a Ελληνικά Γράμματα 
942 |c BK 
999 |c 17047  |d 17047 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_200000000000000_ΝΤΟ  |7 0  |9 25501  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2006-11-01  |i 0000000191142  |l 8  |o 372.2 ΝΤΟ  |p 0000000191142  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ34704] 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_200000000000000_ΝΤΟ  |7 0  |9 93025  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-06-13  |e Δωρεά Παναγιώτης Μαυρίδης  |i 00922019  |l 1  |o 372.2 ΝΤΟ  |p 00922019  |r 2020-08-31  |s 2020-08-19  |t αντ.1  |w 2019-06-13  |y BK