Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
Στον Δ τόμο της σειράς "Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες", γίνεται διεξοδική αναφορά στο Μοντέλο Επεξεργασίας των Πληροφοριών, το οποίο αποτέλεσε το κυρίαρχο θεωρητικό ερευνητικό παράδειγμα της Γνωστικής Ψυχολογίας ύστερα από την επίδραση κατά κύριο λόγο των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και των σ...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
2002
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
par: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publié: (1997) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
par: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publié: (1996) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
par: Foulin, Jean - Noel, et autres
Publié: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
par: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publié: (1997) -
Παιδαγωγική ψυχολογία /
par: Καψάλης, Αχιλλέας Γ.
Publié: (2000)