Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Сохранить в:
Главный автор: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Редактирование: | 4η έκδ., βελτ. |
Предметы: |
Схожие документы
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
по: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Опубликовано: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
по: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Опубликовано: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
по: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Опубликовано: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
по: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Опубликовано: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
по: Payo, Julious
Опубликовано: (1924)