Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Guardado en:
Autor principal: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Autor) |
---|---|
Formato: | Libro |
Lenguaje: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Edición: | 4η έκδ., βελτ. |
Materias: |
Ejemplares similares
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
por: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicado: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
por: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicado: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
por: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicado: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
por: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicado: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
por: Payo, Julious
Publicado: (1924)