Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Na minha lista:
Autor principal: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Συγγραφέας) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Edição: | 4η έκδ., βελτ. |
Assuntos: |
Registos relacionados
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
Por: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicado em: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
Por: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicado em: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
Por: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicado em: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
Por: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicado em: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
Por: Payo, Julious
Publicado em: (1924)