Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Zapisane w:
1. autor: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Autor) |
---|---|
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Wydanie: | 4η έκδ., βελτ. |
Hasła przedmiotowe: |
Podobne zapisy
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
od: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Wydane: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
od: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Wydane: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
od: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Wydane: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
od: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Wydane: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
od: Payo, Julious
Wydane: (1924)