Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
保存先:
第一著者: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
版: | 4η έκδ., βελτ. |
主題: |
類似資料
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
著者:: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
出版事項: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
著者:: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
出版事項: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
著者:: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
出版事項: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
著者:: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
出版事項: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
著者:: Payo, Julious
出版事項: (1924)