Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Salvato in:
Autore principale: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Autore) |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Edizione: | 4η έκδ., βελτ. |
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
di: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Pubblicazione: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
di: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Pubblicazione: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
di: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Pubblicazione: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
di: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Pubblicazione: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
di: Payo, Julious
Pubblicazione: (1924)