Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (लेखक) |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
संस्करण: | 4η έκδ., βελτ. |
विषय: |
समान संसाधन
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
द्वारा: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
प्रकाशित: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
द्वारा: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
प्रकाशित: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
द्वारा: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
प्रकाशित: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
द्वारा: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
प्रकाशित: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
द्वारा: Payo, Julious
प्रकाशित: (1924)