Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
שמור ב:
מחבר ראשי: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Συγγραφέας) |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
מהדורה: | 4η έκδ., βελτ. |
נושאים: |
פריטים דומים
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
מאת: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
יצא לאור: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
מאת: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
יצא לאור: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
מאת: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
יצא לאור: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
מאת: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
יצא לאור: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
מאת: Payo, Julious
יצא לאור: (1924)