Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Údar) |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Eagrán: | 4η έκδ., βελτ. |
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
le: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Foilsithe: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
le: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Foilsithe: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
le: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Foilsithe: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
le: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Foilsithe: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
le: Payo, Julious
Foilsithe: (1924)