Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Édition: | 4η έκδ., βελτ. |
Sujets: |
Documents similaires
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
par: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publié: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
par: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publié: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
par: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publié: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
par: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publié: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
par: Payo, Julious
Publié: (1924)