Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Έκδοση: | 4η έκδ., βελτ. |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
ανά: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Έκδοση: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
ανά: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Έκδοση: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
ανά: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Έκδοση: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
ανά: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Έκδοση: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
ανά: Payo, Julious
Έκδοση: (1924)